595. Kötözött Pókember

2014.02.03. 15:08

Én vagyok a Pókember, felmászok a falakon,
tetők felett suhanok és hálókat szövök.
A gonoszt legyőzöm, a jókat megmentem,
de megcsúsztam és bevertem a fejem.

Fehér köpenyesek gyűlnek az ágyam köré,
bólogatnak és helyeselnek minden szóra,
köntösbe bújtatnak, kapok egy saját puha szobát,
nyugtatgatnak és fura ízű gyógyszereket adnak.

A minap járt nálunk Superman,
és a szomszéd szobában van Batman is,
jó lesz magának itt higgye el,
a szuperhősökkel jókat lehet beszélgetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagaxyz.blog.hu/api/trackback/id/tr925796024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása