579. Halvány tükörkép

2013.11.18. 15:46

Kezdetben tökéletes a benyomás,
elvarázsol a szende mentalitása,
a laza eleganciája és a méltóságos bája.

Kívülről épp olyan szép,
mint a belsőjének harmóniája,
szerelem ez első látásra.

Idővel felfedjük hibáink,
de a szerelem vak,
így nem kell rettegni.

A hibák megszokássá válnak,
már fel sem tűnnek,
a napok boldogságban telnek.

Egy véletlen sérelem
kifordítja magából,
összetört a szíve,
bár nem is akartad.

Megtennél bármit,
hogy meg nem történté tedd,
de már túl késő,
szívébe a kulcs beletört.

Szerelme elillan,
mint a füst,
helyére a bosszú lép,
csak ennyit értem neki?

A kommunikáció megszűnik,
nagy tüskéket növeszt,
szívének minden vágya,
a bosszúállás lesz.

Múlnak a hónapok
nem változik a drága,
épp olyan barátságos,
mint egy hárpia.

A szerelem értelme eltűnik,
de a szív nem felejt,
még mindig reménykedik
a felejthetetlenben.

Furcsa így látni azt,
aki egykor oly fontos volt,
de ma már csak,
önmaga halvány tükörképe.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagaxyz.blog.hu/api/trackback/id/tr895642001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ynakras 2013.11.19. 13:19:04

Szívébe a kulcs beletört: hatásos sor, külön gratulálok érte, sőt írigylem... Eladó?

sagaxyz 2013.11.19. 16:13:58

@ynakras: Ha meglátta, had vigye. :)

csigakoma 2013.11.20. 16:25:16

Miután elolvastam, valami zavart, de nem tudtam megfogalmazni. Aztán beugrott, hogy mi zavar. A jó sorok ellenére valahogy mechanikusnak érzem a verset.Nem biztos, hogy érthető amit írok, de másképp nem tudom kifejezni.
Az ominózus sor(ami valóban pazar) megvételét pedig megvétózom. Ilyen nincs, így döntöttem. Érted kedves Ynakras?

ynakras 2013.11.21. 18:47:25

@csigakoma: a mechanikus felkeltette az érdeklődésemet. Számomra szenvtelen, rideg, de ettől hat: érzelmeket, indulatokat vártam, de csak a hűlt helyét kaptam. Még a racionálison gondolkoztam, de valahogy nem az. Mechanikus, igen, ez az. Saga köszörüsünk az első mechanista.

sagaxyz 2013.11.21. 19:13:10

@ynakras: Érzelemmentes és racionális? Hát én eléggé távolságtartó vagyok és a racionalitás is stimmel, talán ez látod. Mechanista? Ez tetszik. :))
süti beállítások módosítása